GROW UP – Cea mai complexă campanie de promovare a MERCEDES BENZ de până acum!

Grow Up - Mercedes Benz

Grow Up, cea mai nouă campanie de promovare a automobilelor Mercedes Benz, este cea mai complexă de până acum, conform spuselor celor mai importanți jucători din piața de marketing auto. La prima vedere, mesajul este unul simplu și care i-a făcut pe mulți să ridice sprânceana la vederea acestuia: “maturizează-te, angajează-te, formează o familie!”.

Totuși, după vizionarea reclamelor incluse în campanie, adevărate bijuterii cinematografice care par să fie mai degrabă scurtmetraje incluse într-un festival de film decât reclame clasice, îți dai seama că mesajul Mercedes Benz este unul cu mult mai complex decât la prima vedere.

Suntem în anul 2017, lumea și ideile au evoluat mai mult ca niciodată, iar Mercedes Benz nu are de gând să rămână în urmă. Ce înseamnă de fapt acum o familie, un loc de muncă, o relație sau maturizarea în sine? Avem printre personajele din reclame oameni actuali, oameni cu dileme și dorințe, oameni cu trăiri complexe și probleme, dar care au ceva în comun: încearcă și reușesc în cele din urmă să găsească o cale, având curajul să se redescopere și să evolueze.

“Prin campania Grow Up, am reinterpretat valorile tradiționale, dar și felul în care a fost perceput până acum Mercedes Benz, actualizând aceste percepții și aducându-le în prezent, oferindu-le o nouă valoare, mai apropiate de generațiile de acum”, a afirmat vicepreședintele Departamentului de Marketing al Mercedes BenzJens Thiemer.

 

Distribuiți acest articol...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn